Kertépítő trendek 2018-ban

Az új trendekkel, információkkal való naprakészség megőrzése segít abban, hogy vállalkozásunk friss, hatékony és versenyképes maradjon. Íme néhány megfontolandó gondolat, ami segíthet abban, hogy az elkövetkező években versenyben maradjon.

Próbáljon ki új termékeket!

Ne ragadjon le egy terméknél! A vállalatok rengeteg időt, pénzt és forrásokat költenek kutatásra és fejlesztésre, hogy a lehető legmodernebb készítményeket tudják előállítani és ennek megfelelően is értékesítsék őket. Folyamatosan jelennek meg az új, innovatív termékek, és ha nem vagyunk naprakészek, akkor felmerül annak esélye, hogy lemaradunk a konkurenciától. Ha még nem tette volna meg, próbálja ki a szabályozott felszabadulású műtrágyákat a szokásos táplálkozási programjába beépíteni. Keressen burkolt termékeket, például a Landscaper Pro termékcsaládból. Ezek a szerek olyan szemcsékből állnak, amelyek felveszik a vizet a környezetükből, ezáltal a tápanyagok a szemcsék belsejében fokozatosan feloldódnak. A kiáramlás sebessége a bevonat vastagságától függően 2-3 és 8-9 hónapos intervallum között változhat. A folyamat gyorsaságát nem befolyásolja a talaj hőmérséklete, pH-értéke, vagy nedvességének változása, így nincs kezdeti hirtelen “növekedési hullám”. A tápanyagok szabályozott sebességgel szabadulnak fel, a gyep azokat hatékonyan felhasználva egészséges, erős zöldet és egységes zöldfelületet képez.

Éljen az új technológiai lehetőségekkel!

Dinamikusan fejlődő társadalomban élünk, ahol együtt kell haladnunk a változásokkal, ha nem akarunk lemaradni! Kulcsfontosságú, hogy az Ön által használt technológia a pénztárcájához mérten annyira naprakész legyen, amennyire csak lehet! Ez lehet bármi, a számítógépes szoftverektől a fűnyíró berendezésekig, de minden eszköz, ami javítja a hatékonyságot, miközben csökkenti a költségeket és / vagy növeli a bevételi forrásokat – hasznos a vállalkozás számára.

A műpázsitok

Bizonyára észrevette a kertekben a szintetikus gyepre irányuló növekvő igényt? Ez a tendencia a kevés szabadidő védelme iránti vágyból származik, hogy több idő jusson szórakozásra, kevesebb időt és pénzt kelljen szánni a gyep gondozására (még akkor is, ha valakit alkalmaznak erre). Ahelyett, hogy ezt a kertépítési ágazat negatív melléktermékeként, s a vállalkozásunkra leselkedő veszélyforrásként kezelnénk, inkább vegyük észre, és használjuk ki a műfüvek további lehetőségeit! Mindamellett nem szabad elfelejteni azt sem, hogy a mesterséges gyepeket is szükséges telepíteni és karbantartani – gyakran még a megrendelőket is igen meglepi ez a tény.

„Zöldnek” lenni jó!

Bár nem új jelenség, a „zöld brigád” továbbra is erősödik. Sokunknak az a szüntelen óhaja, hogy megóvjuk környezetünket, amelyben élünk, tegyünk valamit a szabadon élő állatok és az őshonos növények javára. S emellett – tekintettel a világ állapotát körülvevő aggodalomra – egyre növekszik a felhasználók egészségének és jólétének megőrzésére való vágy. A parkok és a kertek fontos teret biztosítanak nekünk, ahol ebben a rendkívül összetett, rohanó világban is rálelhetünk az oly nehezen elérhető békére és nyugalomra. Bővítheti az ügyfélkörét és / vagy új bevételi forrást találhat, ha kiterjeszti szolgáltatásait, szélesíti tanácsadói spektrumát: vertikális kertek, tetőkertek, vizes látványelemek létesítése, a rovar- és madárvilág kiskertünkbe csábítása, a komposztálás, a vad- és a vízvédelem, illetve környezetkímélő termékek (például a növényvéső szerek biológiai alternatívái) is bekerülhetnek a kínálatba.

Ügyfélszolgálat

Magától értetődik, hogy minden vállalkozásnak arra kell törekednie, hogy magas színvonalat biztosítson ügyfelei számára. Ez azonban gyakran elveszhet csúcsidőben, amikor egyszerre öt különböző feladattal próbálunk zsonglőrködni! A szociális média korában a jó hírnév fontosabb, mint valaha. Az ügyfelek gyors reakciókat várnak a szolgáltatóktól, és hamar kikötnek máshol, ha nem kapják meg kellő időben a válaszokat kérdéseikre. A legfontosabb azonban, hogy egy rossz értékelés a közösségi médiumokban érzékenyen érintheti a vállalkozásokat, ezért gyorsan és hatékonyan kell reagálnunk az ügyfélszolgálati kérdésekre.

Klímaváltozás

Kétségtelen, hogy Földünk klímája változik, és a helyszíntől függően a változások is különbözőek. Sokunk megtapasztalhatja az esőzések mértékének nyilvánvaló növekedését, míg mások a gyakoribb és erősebb szelektől szenvednek. Az ügyfelek olyan, időjárási szempontból ellenálló növényeket keresnek, amelyek ezen extrém körülmények között is képesek növekedni. Ezért kulcsfontosságú növényeink ismerete és hogy azok megfelelő kezelési módjáról magas szintű szakmai tanácsadással tudjunk szolgálni.

Egyedi kertépítés

A kézműves trend 2018-ban folytatódik, amikor a fogyasztók olyan kertépítészeti megoldásokat választanak kertükbe, amelyek nem csupán hagyományos anyagokat és módszereket alkalmaznak, mint például a száraz kőburkolat, a vasmunka és a szobrászat, hanem gyakran egy modern ötlet „beötvözésével” színesítik azt. Van-e lehetősége arra, hogy ezeket az opciókat beillessze a jelenlegi portfóliójába, vagy alvállalkozó bevonásával meg tudja-e oldani az ilyen jellegű igények kielégítését is?

Hozzászólás